ОГОЛОШЕННЯ «Про конкурс на заміщення вакантної посади директора Великобузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Шишацької селищної ради Полтавської облас
Відділ освіти Шишацької селищної ради (далі – Відділ освіти) відповідно до наказу начальника відділу освіти від 13.10.2025 р. № 253 «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Великобузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Шишацької селищної ради Полтавської області, що знаходиться за адресою: 38000, Полтавська область, Миргородський район, сел. Шишаки, вул. Соборності, 2 - оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Великобузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Шишацької селищної ради Полтавської області ( адреса закладу освіти- с.Велика Бузова вул. Шкільна, 29 Миргородський район Полтавська область , 38041)
1.Кваліфікаційні вимоги:
Посаду директора Великобузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Шишацької селищної ради Полтавської області може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків та пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу.
Не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка:
1) є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
2) має судимість за вчинення злочину;
3) позбавлена права обіймати відповідну посаду;
4) за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;
5) за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".
2.Найменування посади та умови оплати праці:
Посадовий оклад директора закладу загальної середньої освіти, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (зі змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (зі змінами) і колективного договору.
3. Перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі
.Для участі у конкурсі до Відділу освіти: 38000, Полтавська область, Миргородський район, сел. Шишаки, вул. Соборності, 2 подаються такі документи:
- заяву про участь у конкурсі (Додаток 1);
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою (згідно статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» - державний сертифікат про рівень володіння державною мовою);
- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
- довідку про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього ( періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі;
- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 2).
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Визначені вище документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа).
Строк подання документів – з 13.10.2025 р. до 02.11.2025 р., уповноважена особа за надання інформації, прийом документів, про конкурс – Роменська Ірина Іванівна, тел. 9-11-03, електронна пошта: shishaki_voog@ukr.net.
4. Дата та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення та тривалість
Конкурсний відбір буде проведений у приміщенні відділу освіти: 38000, Полтавська область, Миргородський район, сел. Шишаки, вул. Соборності, 2 – 10.11.2025 р. о 10:00 год.
Іспит складається державною мовою.
Загальний час для проведення іспиту становить шістьдесят хвилин.
Конкурсний відбір переможця проводиться у 3 етапи:
І етап – письмова тестова перевірка на знання законодавства України у сфері освіти, повної загальної середньої освіти, шляхом письмового тестування з вибору питань Примірного переліку питань, затвердженого наказом МОН від 19.05.2020 року № 654.
ІІ етап – перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання.
ІІІ етап – публічна та відкрита презентація перспективного плану розвитку комунального закладу Великобузівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Шишацької селищної ради Полтавської област та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
Додаток №1 до Оголошення
Голові конкурсної комісії
(прізвище, ім’я та по батькові)
(адреса місця проживання)
(контактний телефон)
З А Я В А *
Я,
(прізвище, ім’я та по батькові)
даю згоду на участь в конкурсному відборі на заміщення вакантної
посади (повна назва посади, на яку оголошено конкурсний відбір)
До заяви додаю:
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
- довідку про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього ( періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі;
- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»
«_ »_ 20 року
(особистий підпис) П.І.Б.
* Заява має бути написана власноручно.
Додаток №2 до Оголошення
Голові конкурсної комісії
(прізвище, ім’я та по батькові)
(адреса місця проживання)
(контактний телефон)
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, ____________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
(___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ________ № ___________,
виданий __________________________________________________________________),
відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" з метою ведення бази персональних даних, забезпечення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також з питань реалізації визначених законодавством прав та обов'язків у сфері трудових правовідносин даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел, зокрема відомостей про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, паспортних даних, даних про нагороди, відомостей про декларування доходів, зобов'язання фінансового характеру, про майновий стан щодо себе та членів своєї сім'ї (для державного службовця і особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця), автобіографічних даних, відомостей про трудову діяльність, особистих відомостей (вік, стать, родинний стан, склад сім'ї тощо), відомостей про зареєстроване або фактичне місце проживання, про перебування на військовому обліку, даних щодо стану здоров'я в межах, визначених законодавством, щодо періоду надання відпусток, щодо підтвердження права на пільги, встановлені законодавством, щодо реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, ідентифікаційних даних в електронному вигляді (біографічні довідки, номери телефонів), запису зображення (фото);
використання персональних даних, що передбачає будь-які дії володільця персональних даних з обробки таких даних, їх захисту, а також дії з надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону (стаття 10 зазначеного Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних (стаття 14 зазначеного Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що здійснюється відповідно до цієї згоди або вимог закону (стаття 16 зазначеного Закону).
Зобов'язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший строк уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
«_ » 20 року (підпис)
Додаток №3 до Оголошення
Критерії оцінювання
тестування на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти на конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти.
І. Тестування
-
Тестування містить 40 тестових завдань, які формуються із загального переліку питань, що містить 200 питань, затверджених наказом МОН від 19.05.2020 року № 654.
-
Кожне тестове завдання передбачає три варіанти відповідей, лише одне з яких є правильним.
-
Тестування проходить письмово не довше 30 хвилин у присутності членів комісії (не менше двох третин від її затвердженого складу).
-
Після складання тестування на знання законодавства кандидат підписує та
проставляє дату вирішення тестових завдань.
-
Після закінчення часу, відведеного на складання тестування, проводиться оцінювання за такими критеріями:
-
один бал надається за правильну відповідь;
-
нуль балів – за неправильну відповідь.
-
Максимальна кількість балів, які може отримати кандидат за підсумками тестування, становить 40.
-
Мінімальна кількість балів для допуску кандидата до другого етапу проведення конкурсу, розв’язання ситуаційних завдань, становить 21 бал.
-
Результати тестування фіксуються у відомості.
ІІ. Ситуаційні завдання.
Зразок ситуаційного завдання для кандидатів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Приклад: Учень 9-го класу тривалий час не відвідує заклад освіти. Класний керівник неодноразово спілкувався з батьками дитини та практичним психологом закладу, проте дієвих результатів це не принесло. Якими будуть дії керівника закладу освіти?
1.Розв’язання ситуаційних завдань проводиться з метою з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання та досвід під час виконання посадових обов’язків шляхом оцінки відповідності професійної компетентності та професійних знань кандидата встановленим вимогам, зокрема на знання спеціального законодавства, що пов’язані із завданнями та змістом роботи на посаді директора закладу загальної середньої освіти.
2.Кандидат обирає одне із запропонованих ситуаційних завдань шляхом витягування його із конверту під час проведення конкурсного відбору.
3.Перед вирішенням ситуаційного завдання обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата, варіант ситуаційного завдання. Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата вирішення ситуаційного завдання.
4.Ситуаційне завдання вирішується письмово державною мовою не довше 15 хвилин.
5.Після закінчення часу, відведеного на вирішення ситуаційного завдання, проводиться перевірка шляхом оцінювання ситуаційного завдання кожним членом комісії індивідуально. Загальна оцінка формується шляхом визначення середнього арифметичного значення індивідуальних балів членів конкурсної комісії, яке фіксується у відомості.
Загальна оцінка формується шляхом визначення середнього арифметичного значення індивідуальних балів членів конкурсної комісії, яке фіксується у відомості а також виставляється і на аркуші з відповіддю кандидата.
-
Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання за кожною окремою вимогою виставляються такі бали:
3 бали – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
2 бали – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
1 бал - виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставленого завдання та вирішили його на задовільному рівні;
-
балів – кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.
5 Підбиття підсумку тестування та вирішення ситуаційного завдання здійснюється шляхом додавання балів за тестування кандидатів, допущених до вирішення ситуаційного завдання, та середнього арифметичного значення індивідуальних балів членів конкурсної комісії за вирішення ситуаційного завдання. Загальна сума балів заноситься у відомість та фіксується у протоколі.
ІІІ. Презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти
1.Кожен кандидат публічно та відкрито презентує державною мовою перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти. Виступ повинен тривати не більше 15 хвилин.
Для оцінювання результату публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти використовується така система:
5 балів виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти;
4 бали виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти, в обсязі, достатньому для подальшої роботи;
1-3 бали - виявили розуміння поставленого завдання та вирішили його на задовільному рівні;
0 балів виставляється кандидатам, які не окреслили перспективи розвитку закладу освіти.
2.Після презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії оцінюється в 5 балів кожним членом комісії індивідуально. Загальна оцінка формується шляхом визначення середнього арифметичного значення індивідуальних балів членів конкурсної комісії, яке фіксується у відомості.
Кандидати, які під час проведення публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти отримали середній бал 0,5 або нижче вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір.
Загальна кількість балів кандидата визначається шляхом додавання балів, виставлених кожному кандидату за результатами оцінювання перевірки знання законодавства, розв’язання ситуаційних завдань та презентації.
Рейтинг кандидата, який успішно пройшов конкурс, залежить від загальної кількості набраних ним балів.
Першим за рейтингом та переможцем конкурсу є кандидат, який набрав найбільшу загальну кількість балів.
У разі набрання кандидатами однакової кількості балів, вирішальним у визначенні переможця є голос голови конкурсної комісії.
Комісія здійснює загальний підрахунок голосів по кожному учаснику конкурсу, оформлює відповідні протоколи та оголошує результати голосування на засіданні конкурсної комісії, про що й фіксується у протоколі.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ згідно Наказу МОН19.05.2020




