Новий формат взаємодії з родинами
8 грудня 2017 року на базі дошкільного навчального закладу «Ясочка» проведено методичне об’єднання завідувачів дошкільними навчальними закладами Шишацької селищної ради на тему: «Новий формат взаємодії з родинами». Методист відділу освіти Шишацької селищної ради Васильченко Н.Ю. акцентувала увагу на актуальності взаємозв’язку дошкільного закладу та сім’ї, оскільки така співпраця покликана створити сприятливі умови для виховання здорової, соціально адаптованої, всебічно розвиненої дитини.
Керівник методичного об’єднання завідувачів закладів дошкільної освіти Усенко Н.О. ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців.
Завідувачі дошкільних навчальних закладів висвітлили різні аспекти досвіду. Заступник директора Михайликівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Веклич Т.Є. представила методи і форми взаємодії свого дошкільного навчального закладу з батьками. Завідувач дошкільного навчального закладу «Калинка» (с. Ковердина Балка) Горнило І.І. зосередила увагу присутніх на використанні нетрадиційних форм роботи, їх впливу на ефективність партнерських стосунків з батьками. Завідувачі обмінялися досвідом по оформленню матеріалів по роботі з батьками в ДНЗ та заповнили анкету «Моя форма взаємодії з батьками».
Практичний психолог ДНЗ «Ясочка» Отченашенко С.Г. провела для слухачів психологічну розминку «Дуже я собою пишаюся», яка спрямована на оволодіння прийомами релаксації і концентрації та підвищенню енергетичного потенціалу.
Завідувачі переглянули заняття з фізкультури в середній групі, проведене інструктором з фізкультури Явтушенко Я.О. Вихователь Гречка Т.П. поділилася досвідом роботи по проведенню родинно-спортивного свята, завідувачі переглянули відео-фрагменти свята «Тато, мама, я – спортивна сім’я».
Цікаві форми проведення методичного об’єднання спонукали кожного з учасників заходу зробити аналіз отриманої інформації, визначити особисті плани на майбутнє щодо ефективної і творчої реалізації своєї професійної діяльності.